Tjuvträning.

Jag har tjuvtränat lite i kväll inför nästa golfrunda med min make. Vet inte om det hjälper, men värt ett försök. Det var så skönt väder när jag kom hem från jobbet, och jag kände att jag ville vara ute. Jag lastade golfgrejerna i bilen och körde upp till Landeryd.

Först slog jag en hink bollar på ranchen. Övningsfältet fick ett besök efter detta. Jag blev även sugen på att gå några hål på banan. Det slutade med nio hål på Norra banan.

Nu har jag lagat omelett i micron. Så himla enkelt, gott och mättande. Lite ost på, och grönsaker till gör att det blir en perfekt måltid.




Kommentarer
Postat av: Jessi

Han blir nog inte så orolig! ;) Haha! Ses imorgon!

2010-05-04 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0