Utomhusaktiviteter.

I dag har vi varit ute mest hela dagen. Vi startade vår golfrunda redan 9,15. Eftersom vi ändå inte sover så länge är det skönt att komma ut på banan tidigt. Vi fick lite regn på oss i början men sedan sprack det upp, och vi fick en trevlig runda. Vi avslutade bra.

Väl hemma igen fixade jag lunch. Jag provade på en ny pastasås. Fisk, purjolök och tomater var några av ingredienserna. Det smakade bra, och var lättlagat.

Jag var inte sugen på att vara inne efter maten så vi gav oss ut på en promenad. Vi var ute, och gick i 2,5 timmar. Det kändes lite i benen när vi kom hem. Men det är så det skall vara. Då var vi hungriga igen, så det var tur att det var dax för kvällsmat. Jag lagade omelett i micron. Har ni testat att laga omelett i micron? Den blir så saftig och god. Jag fick tipset av en av grabbarna på jobbet. Efter detta har jag gjort hur många micro-omeletter som helst.

Nu är naglarna målade och jag sitter och kollar på TV. Lite tvätt väntar på att tas om hand. Sen är kvällen snart slut, och en ny arbetsvecka tar fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0