Adventsdekorationer.

Det blev lite nya adventsdekoratoner idag. Jag köpte en vit julstjärna. Nu är den på plats, och det blev mycket fint. Nu fattas bara den nya soffan. Kanske kan den komma denna vecka? Iallafall nästa tror jag. Om Mio håller vad de lovar.

Jag har varit en runda på stan i eftermiddag. Ganska så lugnt där. Jag handlade lite julklappar, och även ett par saker till mig själv. Det blev lite syrketräning på Feelgood. Lite ont i skulderbladen efter gårdagens box. Jag unnade mig en stund i solariet. Det var så varmt och skönt. Det gick förvånansvärt bra, att ta sig hem med bussen från stan. Den höll bara på att köra fast en gång.

Nu har jag tänt adventsljuset, och fått lite kvällsmat. Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0