Fem lediga dagar.

Det är vad som väntar på mig nu. Det känns så bra. Jag har börjat att njuta lite redan idag. Stack från jobbet redan klockan fyra. Då blev det ett stopp på Feelgood. Jag unnade mig en halvtimme i solariet. Sov naturligtvis gott där trots att det låg två ´´småbrudar´´ till och solade. Trots att de låg i var sitt solarium låg de, och skrek till varandra. Ganska irriterande faktiskt. Ett step-pass efter detta. Ingen favoritinstruktör men det fick duga.

Väl hemma igen blev det en ansiktsmask och hårinpackning. En liten sen middag också såklart. Mätt och belåten nu igen.

Det känns så skönt att veta att jag inte behöver vakna till någon väckarklocka i morgon. Mats jobbar kväll denna vecka så vi får dagen tillsammans i morgon. Träning står på schemat, såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0