Första julklapparna.

I dag har jag köpt de första julklapparna. Jag har en väninna i USA som jag skickar julklappar till. Det är de jag har köpt idag. De skall postas i tid, för att hinna fram till jul. Jag började brevväxla med en tjej i Dallas, när jag gick i femman. Vi håller fortfarande kontakten. Mycket trevligt. Det är så mycket lättare, att hålla kontakten när mail finns. Jag har hälsat på hos henne, och hon har varit här. Undra om det kan bli någon mera USA-tripp?

Jag gav mig ut för att fixa lite ärenden nu på eftermiddagen.
Tippen.
Systemet, och lite shopping i blomsteraffären. Goda flaskviner idag. Ingen låda.
Biltvätt. Har ni testat utomhustvätten på Tornby? Himla bra.
En liten snabbis på stan med lite jul-shopping.
Styrketräning, solarium och step på Feelgood.'

Omelett med ost till kvällsmat. Nu skall jag surfa runt på nätet. Leta efter något gott till fredagsmyset. Kolla vad jag skall baka till jul. Linda åkte till Jönköping idag, och Mats jobbar. Datorn är mitt sällskap i kväll. Fast först vill tvättmaskinen umgås lite med mig. Skönt att känna sig eftertrakad.................


Kommentarer
Postat av: Jaana

Hej där

Ser att Du haft en dag full med olika uppgifter. Jag har också köpt min första julklapp men det blev via nätet =))

Min dag blev hos våran vän och sen har jag fixat lite ost paj still sonen. Nu har jag kollat bonde och snart blir det sängen och läsa min BOK!!

Imorgon är det jobb på fm och sen jobbar jag igen på kvällen.

Ha en bra kväll / dag .

Tjingeling

Kram

Jaana

2010-11-17 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0