Kall morgon.



Det blev en lång morgonpromenad idag, eftersom att jag är ledig. Det var ganska halt på vissa ställen. Väl hemma igen städade jag lite extra mycket i köket. Det är väl så det skall vara när vi närmar oss julen. Jag tyckte att det var dax att torka ur alla köksskåpen. Det gick ganska snart för det är inte så många skåp. Nu känns det iallafall skönt att det är gjort.

Jah har lagat pyttipanna, ägg och rödbetor till lunch. Nu har Mats och jag precis käkat. Till eftermiddagen väntar några ärenden på att bli uträttade. Avslutar utflykten på Feelgood. Det blir step med härliga Susanne. Jag skall försöka hinna med lite styrketräning innan passet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0