Ledig.

Jo, jag har varit ledig nu idag. Det är därför jag har varit så produktiv. Startade dagen med en promenad i solen. Tur att jag tog promenaden då, för sedan försvann solen.

Veckohandling på ICA-Signalen. Lena i kassan tyckte att jag hade handlat mycket. Det är dyrt med mat. Det var inte roligt att läsa i tidningen idag att matpriserna skulle höjas ytterligare.

Till kvällen blir det spinning på Frisk med maken. Jag har träningsvärk i benen sedan i tisdags fortfarande. Det kommer nog att kännas under spinningen. Men det är bara att bita ihop. Linda har också löst gym-kort så vi skall träffa henne där.

Efter träningen skall vi hämta Jessica på stationen. Hon kommer hem över helgen. Trevligt.


Kommentarer
Postat av: Jaana

Hej där Karin.

Vilken pigg och fin blogg du har. =)

Hittade dig på FB också, visst är det kul att skriva blogg. Fast jag måste erkänna att min blogg är nog lite mörkare ,, fast det är ju det som är bra att man kan skriva vad man tycker och känner.

Hoppas allt är bra med dig men som jag ser här och nu så flyter ditt liv på rätt bra!! =))

Hoppas helgen blir trevlig med dottern hemma. Vi kanske möts,,på FB! =))

Ha de gott

Hälsa familja

Kram

Jaana

2010-11-11 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0