Mobilen på jobbet.

Jag glömde min mobil på jobbet idag. Jag känner mig faktiskt lite halv. Det brukar alltid vara många som ringer om jag glömmer den hemma, eller på jobbet. Det är ganska typiskt.

Jag stannade till på Mio möbler för att kolla hur det går med vår soffa. Den verkar att vara på G. Det var svårt att ta sig ut från Mio. Sikten är skymd även när det är snöfritt. Det var lite slirigt att ta sig upp kan jag säja. Jag behövde ta sats för att komma upp. Det var inte så lätt när jag inget såg åt vänster.

Hualigen vad det är kallt ute. Borde ha gått ut en stund, men jag har verkligen ingen lust. Jag skall stanna inne och julpyssla lite, med det som jag köpte i Bokhandeln idag. Mer säjer jag inte. Det skall ju vara överraskningar så här års.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0