Nudie-jeans.

I slutet av sommaren investerade jag i ett par Nudie-jeans. Jag hade länge gått, och kollat på andra som bar dessa jeans. Tyckte att de var så snygga. Till slut tog jag tag i situationen, och gick och provade ett par. De satt kanon, och var så himla sköna. Det är den bästa jeansinvesteringen som jag har gjort på länge. De var inte så himla dyra. Visst kostade de lite mera än ett par på HM eller Flash. De är värda varenda öre. De sitter kanon, och passformen är perfekt. Inte behöver jag tvätta dem jämt heller för att de skall sitta fast på kroppen. Jag älskar tajta kläder. Ju mera det sitter åt, desto bättre. Jag rekommenderar dig att testa ett par Nudie-jeans, om du inte redan gjort det. Tidigare har jag även köpt ett par åt maken. De sitter så snyggt över baken på killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0