Två gym på en dag.

Tänk vad det är skönt att vara ledig. Tänk vad mycket jag hinner med på en dag.

Vi startade dagen med en riktig god frukost. Gröt, kokt ägg, smarrig macka, juice och te. Efter lite pyssel hemma åkte vi ner till ´´Frisk´´. Det nya gymet. Det blev en massa styrketräning och nyttjande av diverse maskiner. Efter det blev vi naturligtvis hungriga igen. Jag fixade wook med kyckling, grönsaker och nudlar till lunchen.

Tog en tur till ICA för att handla lite. Inte mycket eftersom vi skall resa bort i helgen. Tur att jag kom ihåg det mesta för min nota bara försvann när jag hämtat en scanner.....?????

Mats jobbar kväll. Linda har dragit till Jönköping. Då blev det gym nummer två för mig. Feelgood. Ett jätteroligt step-pass. Mycket bättre än det igår, och mycket jobbigare. Jag blir på så bra humör av ett roligt step-pass.

Nu i kväll skall jag lyxa mig, och ligga och läsa i en tidning. Först lite fotvård.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0