Hunnit mycket.

I dag har jag varit ledig och jag har hunnit massor.

Dagen startade bra. Först frukost och tidning. EFter detta en morgonpromenad runt ån. Skönt. Dusch och fräschning efter detta.

Till Polisen för att hämta mitt nya pass. Naturligtvis såg jag helt förskräcklig ut på passbilden. men det är bara att gilla läget. Jag skall ju bara ha det i fem år. En liten snabbrunda till stan för att köpa ett fotoalbum. Gick en snabbrunda, och kollade på lite kläder också. Men det fanns faktiskt inget som jag ville ha.

Omelett med mozarella, och soltorkade tomater till lunch. Gott.

Dax för golf. Det blev ett härligt golfväder. Vi tävlade lite mot varandra, och det avgjordes inte förrän på sista hålet. Nenne vann, jag tvåa och Mats sist. Eller trea kanske jag skall säja.

Efter så mycket frisk luft var vi hungriga igen. Det blev ost och skinkpaj med sallad. Eftersom det är lill-lördag unnade vi oss ett glas vin.

Nu kommer vi att sova gott i natt. Tur är väl det för i morgon väntar en långdag på jobbet. Först morgonmöte, och sedan jobb till halv nio. Fast först skall vi se på fotboll på TV. Malmö-Helsingborg.

Här kommer ett sommarminne från Barsebäcks GK. Härlig utsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0