Gardiner.

Nu är snart gardinerna i vardagsrummet på plats. Min mamma har kämpat, och sytt. Nu är det en längd som är lite för lång. Men i morgon skall det vara färdigt i vardagsrummet. Med gardiner iallafall. Vi får se hur det blir med tavlorna.

Det mesta är nu färdigshoppat till lägenheten. Jag har beställt ett överkast, och så vill jag ha lite roliga kuddar till sovrummet. Efter detta skall plånboken låsas med hänglås.

Helgen börjar att närma sig sitt slut. I går lördag var jag ledig. Vi tog en salla på stan. Efter detta shoppade vi tröja, och skjorta till maken. Det blev en lugn lördagskväll. Nenne var på besök, och vi käkade tacos. Gott. I dag har jag jobbat. Cykel dit såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0