Kvällspromenad.

Jag satsade på en kvällspromenad idag. Så härligt att kunna gå en kvällspromenad när det fortfarande är ljust. Skönt att vi är på väg mot ljusare tider.

Som vanligt har det blivit en del flyttbestyr idag igen. Jag har gått lös på ugnen idag, så nu får den inte användas mera innan flytten. Jag hann också laga en god pastasås till lunch. Efter lunchen gav vi oss ut en sväng. Vi tog en tur till EM och kollade på möbler. Vi hittade inget som vi ville ha. Där sparade vi de pengarna. Stannade till på Statoil för en fika. Vi trodde Linda hade börjat jobba. Men icke sa Nicke. Hon började klockan tre. Hon har varit i Jönköping så vi har inte sett henne på länge.

Mats jobbar natt så han har startat nu ikväll. För mig blir det jobbstart efter semestern i morgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0