Bara nio hål.

Golfrundan blev bara nio hål lång nu idag. Trist. Regnet började att ösa ner, och vi var mer än blöta. Trots att jag inte gillar regn när jag skall spela, så gick spelet ovanligt bra. Är det inte ganska typiskt?

Vi fick iallafall lite frisk luft. Jag bjöd ut min make på lunch på stan istället. Trevligt. Tog en tur till Mio Möbler efter lunchen. Där fick vi ingen inspiration att handla något för det var så rörigt p.g.a ombyggnad. Tog även en tur till en ny affär i Tannefors. Där fanns det en massa prylar som Jessica skulle gilla. Regnet öste fortfarande ner, så det var inte ens kul att vara ut i bilen.

Det fick bli ett gymbesök istället. Nu har jag just ätit lite nötter och bär. Fick lite energi av det. Köpte en jättepåse på Life. Det står på påsen att det skall ätas före träning, men det funkar säkert lika bra efter. Jag tänkte spara mig, och käka kvällsmat tillsammans med Mats. Han sover just nu eftersom han skall jobba i natt.

Kanske det kan bli en kvällspromenad i kväll. Jag skall iallafall packa lite först. Det är dax för ett två-dagars möte med jobbet. På Öland. Det skall bli kul för där har jag inte varit på tjugo år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0