Datorhaveri x 2.

Ja, det är vad som har hänt i denna vecka. Linda tappade sin dator i golvet. Hon skull köpa en ny som inte var så dyr, enligt plan. Hon kom hem med en Mac. Så det kan gå.

Min lilla söta mini-PC gav upp igår kväll. Visserligen var planen att jag skulle investera i en ny lite bättre, men det kom lite hastigt på. Jag har beställt en ny 17" från Dell. Jag ville ha lite större skärm för jag skall ändå inte bära runt på den. Så nu får jag uppdatera bloggen från Mats iPad. Därför kan jag inte få till rätt typsnitt. Det gillar jag inte.

Vi startade med golf idag. Spelet gick skit, och det gick så himla sakta. Vi gav upp efter elva hål. Min driver fungerar inte alls. Fattar inte varför. Så när vi kom tillbaka köpte jag mig en hink bollar. För självförtroendet ville jag slå, och då bara med drivern. I rena ilskan, och utan att fundera för mycket slog jag iväg 32 bollar. Tro det eller ej, men nästan alla var kanon. Hur kan det komma sig? Det var iallafall attans bra för mitt självförtroende.

Nyttig lunch från Hälsofreak när vi kom hem. Veckohandling på Maxi. Efter detta till gymet med Mats och Linda. I dag blev det "bara" 85 minuter på löpbandet. I måndags tillbringade jag ju 100 minuter på löpbandet. Nu har vi käkat räkmackor, och druckit vitt vin till. Jag brukar inte dricka vitt vin så ofta. Jag tyckte det smakade gott med vitt ikväll. Det skall väl vara vitt vin, och räkor? Vi somnar nog tidigt ikväll. I morgon väntar golf igen. Södra banan på Landeryd. Jag skall göra allt för att vara laddad inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0