Lördag i augusti.

En vanlig lördag i augusti.

Jag, Mats, Victoria och Nenne har spelat golf. Trevligt. Starten var lite seg, och det tog ett antal hål innan det lossnade idag. När vi kom hem blev det ett besök på gymet. Skönt. Vi ligger inte på latsidan direkt när vi är lediga.

Mats lagade en god middag till mig. Franskt slottsvin till detta. Gott. Undra om jag kommer ihåg vad det hette, eller hur flaskan ser ut. Om jag skulle vilja köpa det igen. Vi tog en liten runda på stan på kvällen. Det var hur mycket folk som helst p.g.a stadsfestivalen. Vi lyssnade lite på September, och gick runt och kollade på folk. Avnjöt en glass från Bosses till efterrätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0