Lunch på stan.

Jessica, Mats och jag har käkat lunch på stan. Det var som vanligt mycket folk ute. Lön och fredag har säkert betydelse. Det blev ett besök på torget. Fish and chips med en god sås. Gott.

Jessica och jag har vandrat runt i butikerna. Det har faktiskt varit lite för varmt för shopping, men det hindrade oss inte. Jag köpte ett par toppar, ett skärp och lite piller i hälsokostbutiken. Attans vad bra jag kommer att må nu.

Mats är på spinning nu.Jag sprang en runda i morse, så jag kan hoppa över spinningen med gott samvete.  Jag skall förbereda lite kvällsmat. Det blir ugnsgrillade kycklingspett, greksallad, vitlökssås och baugette. Rödvinet har jag just smakat på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0