Lyckad helg.

Söndag kväll, och jag sitter och ser tillbaka på helgen. Det känns som en riktigt lyckad helg. Vi har hunnit massor med saker.

Dagen inleddes med tvättstugan. Trots att vi har tvättmaskin i lägenheten, så är det smidigt att tvätta lakan i tvättstugan. När tvätten var klar, tog Mats och jag en promenad runt ån. Riktigt skönt ute.

Lagade lunch, och det blev riktig husmanskost. Isterband och dillstuvad potatis. Och så lite grönsaker till detta. Kaffe och bulle, och så var magen mätt och glad igen.

På eftermiddagen var det golfrunda med tjejerna. En trevlig runda med Victoria och Pernilla. Spelat flöt på ganska bra. Roligt var det och vilket underbart väder. Det gick lite sakta så jag var inte hemma förrän strax före åtta. Varama mackor till kvällsmat. Mats jobbar natt.

Nu har jag fixat iordning lite i garderoberna. Jag påbörjade arbetet i morse. Linda har tidigare haft tre garderober till sitt förfogande. Mats och jag har fått dela på tre. Nu när även ´´lilla Linda´´ flyttat hemifrån så blir det flera garderober åt oss. Nu finns det gott om plats. T.o.m plats för att köpa nya saker. Hur bra kan det bli?

Nu skall jag ta hand om tvätten, och måla naglarna. I morgon väntar en ny arbetsdag på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0