Sista semesterdagen.

Sista dagen på semestern går mot sitt slut. Det är ok att komma igång, och jobba i morgon igen. Fast visst hade jag gärna varit ledig en vecka till. Men, semestern har alltid ett slut.

Vi har spelat golf idag. För min del blev det inget lysande resultat. Nu kan det bara bli bättre. Nu får vi vila oss från golfen i en vecka. Det kanske det är det som är medicinen?

Vi har lagat köttfärssås till lunch, och nu sover Mats en stund. Han jobbar redan nu ikväll/natt. Jag skall ta hand om lite tvätt först. Efter detta skall jag cykla upp till mina föräldrar för att hämta til godsaker från skogen. Svamp och bär ryktades det om att det var.

Bäst att sova tidigt ikväll. Det gäller att vara pigg första dagen på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0