Sista sommarkvällen?

Det kändes lite som att det var den sista sommarkvällen igår. Sista lördagen i augusti, och sommarvärme ute. Bäst att utnyttja den.

Mats stod för matlagningen. Jessica och jag räknade oss som gäster. Enligt Mats så var det restaurang-mat som vi bjöds på. Det smakade mycket gott. Efter middagen gav vi oss ut en stund på stan. Vi fastnade på torget. Det blev en drink, och samtal med trevliga människor.

Jag trodde ett tag att jag lyckats låsa in mig på toaletten. Sen förstod jag att dörren gick inåt. Inte utåt. Det gick mycket lättare att komma ut när jag insåg det. Toan var så liten så jag trodde inte att dörren fick plats inåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0