Kall morgon.

17 kalla grader. Kylan håller i sig. Solen skiner så det ser ut att bli en härlig dag.

Just nu startar inte bilen för Mats när han ska till jobbet. Han gick just för att hämta en kompis med startkablar. Tur att de finns. Både kompisarna, och startkablarna. Det blir nog till att köpa ett nytt batteri idag. 

Jag är ledig idag så jag vill ha den lilla bilen. Jag har en massa ärenden som jag skall ut och fixa. Lite planering inför flytten. Nyss var jag inne på adressändring, och gjorde flyttanmälan. Det känns bra att allt har börjat ta fart, men det kommer såklart att kännas ännu bättre när allt är klart. Härligt att vi även har en semestervecka att se fram mot innan det är dax för flytt.

Nu skall jag pigga upp mig själv med en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0