Ledig tisdag.

Så skönt med en ledig tisdag. Vi startade dagen med en nyttig frukost. Smothies som vanligt. Jag har blivit helt frälst i att göra egna smothies. Det smakar så gott. Efter detta en långpromenad. Det känns så vårlikt ute nu när gräsmattorna börjar att titta fram. Dock börjar det också titta fram en hel del mindre trevliga saker. Något som alla hundar lämnat efter sig. Eller skall jag kanske säja hundägare? Det ser inte så kul ut.

Mats fick laga lunch idag också. Han låtsades att han protesterade lite först. Det blev wookat med stark kryddning. Gott. Tack för lunchen.

Eftermiddagen upptogs av diverse ärende tillsammans med min make. Nu har han dragit iväg för att jobba natt igen. Själv sitter jag här, och tror att det spökar utanför huset. Det är bara snön som faller ner från taket. Åtminstone hoppas jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0