Vårstövlar.

I dag slog jag till och köpte ett par vårstövlar. Om det nu finns något som heter vårstövlar. Ljusa bruna och tunna var de iallafall. Det passade ju bra, att köpa vårstövlar idag när det har varit värsta snövädret. Visst förstod jag att det skulle komma ett bakslag, och inte bli vår ännu. Men jag kan ju alltid hoppas lite.

Hemtex fick också besök av mig på lunchen. De hade rabatt på alla handdukar. Perfekt för mig. Det blev nya badlakan och handdukar. Mörkt grått till det stora badrummet. Till den lilla toan kunde jag inte bestämma mig om det skulle vara limegrönt, eller cerise. För att vara på den säkra sidan så köpte jag två av varje. Handdukarna är nu nedpackade, och får så vara till flytten. Det skall bli så spännande med en ny lägenhet. Jag känner på mig att det kan bli en hel del shopping innan flytten. Shoppingförbudet är nu hävt.

Snart är äntligen tvättmaskinen klar. Det innebär att jag kan gå, och lägga mig. Jag vaknade redan tio över fyra i morse. Kunde inte somna om, och det börjar nu att kännas i kroppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0