Spinning.

Hela familjen har varit, och tränat nu idag. Skönt. Mats och jag var på 60 minuter spinning. Det var längesedan jag var så himla svett. Men ack så skönt det är efteråt.

Efter gymmet serverades det middag hos mina föräldrar. Gott som alltid. Väldigt mätta och belåtna när vi kom hem igen.

Nu ser jag fram mot en hel ledig vecka. Jag känner att jag verkligen behöver lite ledighet. Jag skall njuta så mycket av ledigheten denna vecka. Hoppas klart.se har rätt för då blir det över tio minus i morgon. Och sol. Det gillar jag. Har inte så stora planer för början av veckan. Jag skall bara ha det bra. på torsdag bär det av till Helsingborg tillsammans med Jessica.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0