Heldag på Landeryd.

Snacka om en heldag med golf idag. Tre timmar kurs mellan nio och tolv. Det var lika bra idag som igår. Jag har lyssnat på Linda, golfpro och försökt att mata in allt i huvudet. Det har verkligen varit två kanondagar. Värt varenda krona. Lite medhavd lunch satt fint efter kursen. Mats och Nenne kom upp, och 13.06 slog vi ut på Norra banan.

Nu känns det lite i kroppen att jag har varit igång hela dagen. Jag har just satt mig i soffan med ett glas rött. Linda jobbar, och Jessica har åkt till Helsingborg. För vår del skall det bli hämtmat. Det köksjobb som skall utföras är stekning av ägg. Jag vill så gärna ha äggmackor på morgondagens golfrunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0