Malmö.

En tur till Malmö har det blivit nu idag. Trevligt. Det tog lite tid innan det lossnade i shoppingen. Det blev inte så mycket shoppat. Vi besökte Ittala-affären där vi köpte presenter till Linda. Vi hittade en Thomas Sabo-affär också. Där blev det ett par tjusiga silver-ringar till mig. Jag tyckte de kunde bli en bra present från min man till mig. Med tanke på hur länge vi har varit gifta. Dax att fira silverbröllop i sommar.


Vi käkade lunch på Piccolo Mondo. Vår favoritrestaurang i Malmö. Det gäller att passa på eftersom det säkert dröjer ett tag innan vi kommer till Malmö igen.


När vi kom tillbaka till Helsingborg vandrade jag, och Jessica runt lite på stan. Vi tog med oss Sushi hem till kvällsmat. Gott. Det finns så himla god sushi här i stan.


I morgon bär det iväg hemåt igen. Först skall vi packa med oss så mycket som möjligt i bilen. Det är en hel del saker som skall med hem till Linköping, nu när Jessica flyttar hem till stan igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0