3 x 30.

30 minuter spinning.
30 minuter pass med viktvästar på.
30 minuter magträning.

Det har varit dagens kvällsaktiviteter. Det känns lite i mina magmuskler måste jag erkänna. I morgon gör det säkert ont när jag skrattar. Får se till att inte ha roligt på jobbet i morgon.

Jag har varit ledig idag. Ett par rundor till Tippen igen. Precis som Charlotte messade till mig idag.
- Det är en slags terapi att rensa, och jag mår så bra efteråt.

Jag har hunnit med en liten runda på stan också. Jag skulle vilja ha orange ljuslyktor. Det var visst ute, för det fanns inga på stan. Säj gärna till mig om ni hittar några. Det fanns ett par från Kosta Boda, men det var inte riktigt vad jag har sett framför mig att jag vill ha. Det finns ljuslyktor i alla färger utom just orange. Typiskt.

Nu är det hockey på TV som gäller. LHC ligger under. Undra hur det här skall sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0