Bokhyllan har lämnat oss.

Nu har även bokhyllan lämnat oss. Det var en kompis kompis som köpte den, trots att den såldes via Blocket. Nu är den på väg tillbaka till Lambohov. Där startade den en gång för längesedan sin tillvaro i våra liv.
Nu är det bara Lindas hylla kvar. Problemet är att vi får nog inte ner den för trappan, utan att skruva isär den. Inget roligt jobb. Fast det är klart. Bara jag slipper att sätta ihop den igen.

Jag har varit hos frissan idag, och fixat håret. Skönt. Köpte också något nytt som luktade så gott, att ha i håret. Det är säkert bra. Mitt hår behöver all den näring, som det kan få just nu. När jag gick förbi blomsteraffären, passade jag på att spana på ett par häftiga svarta blomkrukor. Det känns som blomkrukor har blivit billigare nu, än vad de var förr. Eller är det jag som har mera pengar? Jag vill också köpa nya orkidéer till köket. De jag har nu har sett sina bästa dagar.

Veckohandling på ICA tillsammans med maken har också hunnits med. Vi har också beställt oss en ny TV från TV-tjänst. Äntligen. Vår gamla tjock-TV har nu gjort sitt. Den är det nog ingen som vill ha........

Träning på Frisk i kväll. Step för Linda och mig. Spinning för Mats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0