Lampor och Thaimat.

Mats mötte mig på jobbet igår. Först blev det en veckohandling på Maxi. Efteråt tjatade jag mig till ett besök i lampaffären. Mats var inte så sugen på att besöka lampaffären. Han tycker att det är för mycket lampor där.
(?????????)

Iallafall blev det något positivt med besöket, även om vi inte hittade några lampor som vi ville ha. Mats kom på att Nangs Kitchen ligger väldigt nära lampaffären. Vi plockade med oss lite gor thaimat hem till kvällen. Mätta och belåtna kollade vi på TV här hemma på kvällen.

Jessica ringde igår och berättade att hon hade blåst omkull. Hur man nu kan blåsa omkull. Ett fall i en trappa, och en blå fot blev resultatet. Tur att hon har en sjuksköterska på besök denna helg. Jag sa att hon var tvungen att uppsöka akuten efter att ha sett foten på bild. Inget brutet men en spricka. Nu gäller det gång med hjälp av kryckor för henne. Lite otur just denna helg då hon skall fira sin födelsedag tillsammans med sina kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0