Golfpremiär på Landeryd.

I går var det golfpremiär för oss på vår hemmabana, Landeryd. Det vanliga gänget samlat för en runda. Lite blåst, och sol så vi kan inte klaga på vädret. Spelet gick sådär. Peter berättade om att det finns mycket orm i skogen i år. Det gjorde att jag försökte hålla mig därifrån. Jag tordes knappt ta en kisspaus i skogen. Men nöden har ingen lag.

I går kväll firade vi Valborg utan att titta på någon eld. Vi käkade lite god middag tillsammans med Nenne och Linda. Trevligt. Avslutade med att kolla när Sverige fick stryk av Norge i hockey. Det borde inte hända.

I dag väntar Landeryd på oss igen. I dag blir det premiär på den södra banan. Det var norra igår. Jag tror att det är mera ormrikt på södra. Speciellt vid näst sista hålet där snokarna solar sig på stenbron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0