Helgen börjar.

Helgen har startat, och det betyder jobb för min del. Hoppas på mycket att göra.

Fredagskvällen inleddes med tacos, och sedan lite TV-tittande. Jag hade lite svårt att somna. Grannarna mitt över (tror jag det var), satt på balkongen. Eftersom det är lönehelg firade de med att sjunga ´´Kung i baren´´. Snacka om att det ekade på innergården.

Jag hoppas på att det blir lite bättre väder till kvällen. Jag inhandlade en elgrill att ha på balkongen i veckan. Jag är sugen på att inviga den. Visserligen står det i bruksanvisningen, att den även kan användas inomhus. Det blir ju trots allt lite mera mysfaktor på balkongen.

Mats spelar golftävling tillsammans med Nenne idag. Lycka till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0