Ledig onsdag.

Skönt att få vara ledig idag. Jag vaknade tidigt som vanligt, men har nu lagat lite mat till kvällen. Två av mina kusiner kommer på besök. Trevligt.

Jag skall snart ge mig ut på en morgonpromenad. Den innehåller även en ´´titt´´ på en ytterligare lägenhet till Jessica. Helt plötsligt har hon två stycken. Nu är det en på Gustav Adolfsgatan. Den hoppas vi mycket på, eftersom att det är just där hon skulle vilja bo. Hoppas att den är fin.

För övrigt väntar ett besök på gymet under dagen. Jag skall även gå en runda på stan.

Nu måste jag visst plåstra om min tumme igen. Jag torkade av tidningsstället. Där fanns det en jättevass kant som gjorde en ordentlig rispa i tummen. Nu krävs det nya plåster.

Ha en bra onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0