Adventsfint.

Nu i kväll har jag gjort lite adventsfint hemma. Jag var på stan för att handla lite fint julpynt. Jag hittade en jättefin ängelflicka, (som jag spanat in tidigare.) Ett par ljuslyktor från Indiska också. Ville köpt något mera, men hittade inget bra. Kanske en annan dag?

Jag har varit ledig idag. Jag har hunnit så mycket utan att känna mig stressad. Efter lunchen blev det en tur till Maxi, leasingbilen lämnades tillbaka på Toyota, vi kollade på nya Q3 hos Engströms. Jag var i cykelaffären, och fick mitt lyse fixat. Som sagt var en runda på stan efter detta. Köksarbete som bestod av att göra tacopaj tills i morgon kväll, och steka julköttbullar. En kvällspromenad runt ån, och en varm macka med tomat och mozarella. Nu blir det nog inte mycket mera gjort i kväll. Kanske lite Wordfued. Mats jobbar natt, så här är lite ensamt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0