13km.


Förmiddagens promenad blev 13 km. Jag passade på att mäta sträckan med min iPhone. RunKeeper fungerar bra. Det var bara ´´ tanten´´ i telefonen som tjatade efter varje kilometer. Jag skall kolla i inställningarna, om det går att få tyst på henne. Härligt soligt väder. Det gör mig så pigg.

Vi lagade köttfärssås till lunch när vi kom hem. Det blev även ett gäng matlådor. Jag passade på att göra ett par pajer också. Så nu finns det en hel del matlådor i frysen. Det känns bra. Det blir enformigt att äta matlåda varje dag. Det blir även enformigt att äta på Sannes varje dag. Variation får lösa det problemet.

Vi tog även en runda på stan på eftermiddagen. Det var dött på stan. Inget drag på shoppingen. Jag såg inte ens något som jag ville köpa.

Nu har Mats åkt till jobbet för att jobba natt. Jag har varit på spinning. Lite trött i benen. Jag tycker att hon som hade passet snackar lite för mycket. Men det är bara att koppla bort, gå in i sin egen värld och trampa på. Får se om jag hinner på spinning i morgon kväll också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0