Bus 4 you.

Jag har vinkat av Linda vid bussen nu ikväll. Hon reser mot Jönköping. Det är inte klokt vad busstrafiken har ökat. Så många det är som reser med buss. Nu kommer hon inte hem förrän det blir jul igen. Men som tur är så går tiden väldigt fort.

Mats och jag turas om med att sköta tvättstugan. Under tiden hinner vi även se på TV och käka kvällsmat.

Nu laddar jag för en hektisk tid. Mycket skall ske. Jobb en vecka nu. Ombyggnad av butiken under två veckor. Nyöppning och mycket sälj. Efter detta laddar vi för julkampanjen. Det känns som om att julen kommer komma fort i år.

Jag har också hunnit med en promenad i eftermiddag. Det är lite för varmt för årstiden nu enligt min smak. Det känns så klibbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0