Inrednings-party.

I kväll är jag bjuden på inrednings-party. Något helt nytt för mig. Jag har inte heller hört talas om någon som har varit på något. Det skall bli spännande. Med inbjudan fick jag även en katalog. Det fanns så mycket fina saker i den. Jag har spanat in en fruktskål som jag är lite spekulant på. Jag är inte riktigt överens med den som vi har idag.

Som tur är det en granne i huset som jag är bjuden till. Skönt att ha nära. Jag behöver inte ens gå ut. Perfekt.

Jag käkade lunch med Mimmi idag. Alltid lika trevligt. Sallad hos Sanne, såklart. Det blev kycklingsallad idag.

Jag tog bilen till jobbet för att jag skulle handla på Maxi. Visste inte riktigt vad jag skulle köpa för fredagsmat. Trodde jag skulle få inspiration på Maxi, men det var så mycket ungar som tjöt överallt, så jag orkade inte tänka. Det får bli hämtmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0