Kass Golfrunda.

Lördagen bjöd på en riktigt kass golfrunda. Inget funkade speciellt bra. Jo, faktiskt, kanske utslagen med drivern. Mats tyckte jag spelade så kasst att det var dax att börja om på 36+ igen. Han själv spelade som vanligt drömgolf. Men vi hade iallafall tur med vädret.

Efter golfrundan sa jag att jag inte skulle med på någon joggingrunda, men jag ångrade mig. Vi sprang 6,5 kilometer, och det gick riktigt bra.

Till middag blev det mat från Ming Palace. Gott som alltid. Vi testade ett nytt vin. Jag lev lite nervös när jag läste på VinVin, att det hade doft av torra löv, björnbär och cykelslang. Cykelslang...???? Det smakade iallfall bra. Inte vet jag hur cykelslang smakar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0