Motvind.

I dag var det första dagen på väldigt länge som jag cyklade hem i motvind. Ganska typiskt att jag då hade handlat på Maxi. Cykeln var lastad, och det var redan tungt att trampa. Men det var bara att tänka på att det var bra benträning. Nu har jag varit på spinning, så det blev ännu mera benträning. Även positivt att det blev ganska billigt på Maxi. Eftersom att vi inte skall vara hemma i helgen, behövdes det inte så mycket mat. Dock lär det inte bli någon billig helg. Vi drar till huvudstaden med döttrarna. Hotell, shopping och show på Hamburger Börs. Det skall bli mycket trevligt.

I morgon väntar ledighet. Jag skall till tandläkaren på eftermiddagen. Hoppas att tanden passar den här gången, så det äntligen kan bli klart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0