Fågelskit.

Förmiddagen tillbringade vi på Vesterby. Golf naturligtvis. Min driver och jag var bästa vänner, och alla slag satt perfekt. Resten var det inte mycket att hurra för. Vi hade iallafall tur med vädret. Jogginrunda med överraskning igen på eftermiddagen. Det går riktigt bra att springa just nu.

På kvällen lagade Mats en mycket god middag åt oss. Lyxvin, kött, smörstekta kantareller, patatisgratäng och grönsaker i ugn.

Det var så härligt väder så vi tog en liten kvällspromenad. Under ett stopp för samtal meed bekanta, fick jag en stor fågelskit på min koftärm. Attans äckliga kaja. Tur att det finns TaBort och diskmedel.

Här kommer en liten bild från förra veckan förrätt. Vi blev sugna på god ost även denna vecka. Det blev ett besök på Norins ost även i fredags. Det blev visst lite annan fredagsshopping också. Ganska dyr sådan. Och vi som bara skulle gå en liten runda på stan efter jobbet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0