Regnig joggingrunda.

Ganska nyss hemkommen från en regnig joggingrunda. Det var riktigt skönt att springa i regnet. Det var inget kallt så regnet gav bara lite extra energi.

Vi har spelat golf idag också. Det gick mycket bättre idag. Jessica kom hem till oss, och vi käkade söndagsmiddag tillsammans. Efter detta åkte Jessica, och jag en tur till Blomsterlandet och Maxi. Mycket folk som handlar på Maxi på en söndag. Nu är kylen fylld inför den kommande veckan. 

Slog till, och bakade lite amerikanska blåbärsmuffins. När jag tänkte på hur onyttiga de är, så var det bäst att ge sig ut på en löprunda först. Då kunde jag äta en med gott samvete. Trots att jag gjort dem själv.
- De smakade mycket bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0