Dam-golf.

Kvällens golftävling kan sammanfattas med ett ord. Katastrof. Ingenting gick min väg. Kanske några ljuspunkter trots allt. En positiv sak var att jag invigde min nya vindjacka, som jag fyndade i Stockholm. Den var kanonskön.

Efter tävlingen passade jag på att stanna på Maxi. Där bygger de om så jag kände mig lite yr. Innan visste jag ju var alla saker fanns. Nu var en hel del flyttat. Det är bara att gilla läget, och leta vidare. Det blir säkert bra när det är klart.

Nu har jag förberett en taco-paj tills i morgon kväll. Under tiden jag lagade paj så käkade jag en sen kvällsmat. Den bestod av en färdigpaj, och ett glas rött. Inte helt fel.

Nu glömmer jag dagens tävling, och hoppas att det inte regnar i morgon eftermiddag. Då skall maken, och jag spela golf, och jag skall ta revansch på mig själv. Men först skall jag till frissan på förmiddagen. Det skall bli underbart, för håret är en katastrof efter sommaren.


Kommentarer
Postat av: Karin

Test

2012-08-31 @ 12:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0