Vad hände......

...med det härliga vintervädret.

Ingen vidare vinterstämning idag inte. Det är bara att trotsa vädret, klä på sig och ge sig ut. En långpromenad tillsammans med maken hanns med innan det körde ihop sig på hans jobb. Då blev det en tur dit för hans del.

Jag har lagat en viltgryta med hjälp av recept, och egen inspiration. Jag tror att jag har lyckats för det luktar riktigt gott.

Lite julklapps-shopping tillsammans med min mamma på eftermiddagen. Jag måste erkänna att det blev lite shopping till mig också. En svart kjol.

Nu är alla klapparna inslagna, och jag njuter av ett glas rött. Tror nästan att jag har handlat färdigt.......hmm.......vi får se. I bland blir det något extra trots att jag tror jag handlat klart. Det är det sim är tjusningen med shopping, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0