Favoritmorgon.

Eller skall jag kanske kalla det favoritförmiddag. Vem vet, det kan kanske t.o.m bli en favoritdag.

Grötfrukost tillsammans med maken. Lite städning på det, men det är inte så betungande i lägenheten.

Tio kilometer promenad. Riktigt skönt. Nu skiner solen, men det gjorde den inte när jag var ute.

Väl hemma igen blev det fotbad, och fotskrubb. Hårinpackning, och en dusch med kroppsskrubb. Ni kan tro att jag luktar gott nu. Det ble en riktig skönhetsbehandling. Bara ansiktsmasken som saknades.

Halv ett är det träff med Jessica, för en sushi-lunch. Det var så längesedan som jag åt sushi, så jag är riktigt sugen. Vi skall testa ett nytt ställe som jag inte har varit på förut. Det blir spännande. Jessica säjer att de har stan bästa sushi där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0