Tapas.

Det blev lite små hemma-tapas igår till fredagsmyset. Jag drog till Maxi direkt efter jobbet för att handla. Maken gillar inte att handla, så han offrade sig för tvättstugan istället. Ovanligt mycket folk på Maxi för att vara en dag mitt i månaden.

Jag köpte med mig en färdig tapasbricka, oliver, parmaskinka, god ost och lite kex och bröd. Det blev en mycket smarrig måltid. Till detta testade vi ett nytt vin. Mycket gott, rekommenderat från en kollega i Kalmar.

Kvällen blev inte så lång. Efter en arbetsvecka var vi båda trötta. Speciellt Mats som jobbat natt denna vecka.

Men nu väntar en härlig ledig helg. Den skall startas med träning i form av, promenad och ett gym-besök.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0