Äntligen sol.

Äntligen en dag med sol. Nu mår jag mycket bättre. Tänk vad solen piggar upp oss.
 
I dag har vi firat Linda. Hon fyller på lördag, men då är hon i Jönköping och jobbar. Först var det present-öppning här hemma. Paketen var för stora för att ta med ut till lunch-restaurangen. Hela familjen var på Storan, och käkade lunch. Mycket gott.
 
På eftermiddagen tog jag, och döttrarna en shoppingtur. Planen var bara Maxi, och Systemet. Det blev iallafall ett besök på Sportia, och ett på Säng-Jätten. Jessica skulle kolla på en ny säng. Jag ville ha nya påslakan. De hade precis likdana som de vi har, på erbjudande. Hade det funnits beige kvar, så hade jag köpt. Men nu var det bara blå, och det har jag redan. Jag tog en snabbtur till Hemtex för att kolla om de hade några billiga. De hade bara trista påslakan. Det får bli en tur till Sova också, en annan dag. Jag vill gärna ha påslakan från Lexington. Dock känns de lite onödigt dyra.
 
Lite rosé på balkongen, i solen har det blivit nu ikväll = skön semester. Mats jobbar sin sista natt nu i natt. Efter det har vi tre lediga veckor tillsammans. Det skall bli så skönt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0