Balkong-grillning.

Regnet öser ner. Vad gör det. Det går så bra att grilla på balkongen. Där finns det tak.
 
Jag har grillat fläskkarré, och till detta färskpotatis, sallad, keso och lite bearnaise. Det smakade så gott. Måste säga det, trots att jag har lagat det själv. Ett glas rött till det. Jag har ju trots allt semester.
 
Mats skall jobba natt, så snart lämnar han hemmet. Jag har nog inga sömnproblem till kvällen. Jag har varit på Frisk, på ett spinning-pass. Riktigt kul, och riktigt bra musik. Passade även på att sola en stund i solariet. Jag orkar inte vänta på att det skall bli sol utomhus. Jag sov som en stock de 22 minuter jag tillbringade i solariet. Det var riktigt skönt, och välbehövligt efter den tidiga morgonen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0