Semester.

Det är skönt att ha semester. Även att jag önksar att vädret vore bättre, Som sagt var, jag saknar värmen.
 
Det blev iallafall en joggingrunda tillsammans med maken på förmiddagen. En liten runda på stan. Jag har ägnat mig lite åt heminredning idag. Nya gardiner i köket är på plats. Lite kul att få tid till sånt.
 
Tanken var att det skulle bli golftävling på em/kväll. Men banorna var stängda p.g.a allt regn så det blev inställt. Lite trist för jag hade ett fram mot tävlingen.
 
Det har blivit lite dåligt med bilder de sista dagarna. Det beror på att blogg-appen i min iPhone fungerar inte. Trist. Jag brukar ta en massa bilder med min telefon, för att använda på bloggen. Hoppas det blir ordning på appen till slut. Den är kanon när den fungerar. Jag verkar iallafall inte vara ensam om att ha problem. Om det nu an vara någon tröst,
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0