Söndags-slut.

Söndagskvällen lider mot sitt slut. Det skall bli skönt att få sova en stund, snart.

Vi har hunnit med en hel del i helgen. Det känns alltid bra.

Dagen startades med 90 minuter spinning. Så svettig har jag inte varit på länge. Undra hur det känns i benen i morgon?

Köttfärssås bjöds det på till lunch idag. Satt fint efter spinningen. Jag gav mig ut en liten snabbrunda på stan på eftermiddagen. Det var en födelsedagspresent som skulle inhandlas. Nu i kväll har mina jobbarkompisar varit här, och käkat lite. Trevligt. Jag hade fixat sallad, kallskuret och en lite kall "buffe". Det blev lyckat.

Här kommer en bild på kakorna jag fick av min svärmor igår. Tack. Jag har inte hunnit smaka dem ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0