Puh.......

Det går i ett, som maken jämt säger.

Fullt ös, och långdag på jobbet igår. Jag trodde det skulle bli samma drag idag, när många jobbade halvdag. Men inte det inte. Det blev tvärtom, riktigt dött.

En sväng till Maxi efter jobbet. Inte ens där var det mycket folk. Det hade jag väntat mig, så här på Valborg.

Blåste hem i stormen. Jag behövde knappt trampa på min cykel. Jag var mycket glad för medvinden, och det hade inte varit kul på min fullastade cykel, om jag haft motvind.

Nu har jag hunnit med att fixa lite pyssel. Maken hade oljat in balkonggolvet, så det slapp jag. Nu skall jag promenera upp till mor, och far för att få lite kvällsmat. Mats jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0