Göteborg ToR.

Två mycket givande dagar i Göteborg.

Tidig avfärd i går, onsdag redan klockan halv sex. Jag var chaufför åt min kamrater. Jag hade hyrt en Passat som gick mycket bra. (blir lite sugen på ny bil).

En lång middag med prisutdelningar, och god mat, och dryck. Jag hade ett gäng trevliga bordskamrater. Det blev inte sängen förrän vid tvåtiden.

Promenad i ett isande kallt Göteborg, från hotellet till konferenslokalen. Men ändå kändes det mera vårligt i Göteborg. Ingen snö, och torra gator. Jag vill ha vår.

Det gick lätt att köra hem idag. Inte mycket trafik. Jag passade på att handla på Maxi på hemvägen. När jag lämnat bilen blev det en uppfriskande promenad hem. Det behövdes efter en stillasittande dag.

Jag känner en som kommer sova mycket gott i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0